.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پشت پرده واردات بی رویه خوردهای خارجی

افزایش انتقادها از ماجرای کاهش تعرفه واردات خودرو و ورود بی سابقه خودروهای خارجی به کشور از آنجایی آغاز شده است که خبرهایی از گوشه و کنار از دخالت آقا زاده ها و نزدیکان یک مسئول سابق کشوری در واردات خودرو خبر داده بود.

به گزارش آخرین نیوز، عکس العمل نمایندگان مجلس برای حذف تعرفه ها در واکنش به اظهار نگرانی مقام معظم رهبری که در بازدید ابتدای سال خود از صنعت خودرو سازی ، کاهش تعرفه واردات خودرو و افزایش واردات خودروهای خارجی را نگران کننده دانسته و از آن اعلام ناخرسندی کرده بودند زمینه ساز انتقادهایی در این باره شده است.

پس از علنی شدن این طرح نمایندگان، چند تن از شخصیت های کشوری به نقل از مقامات عالی رتبه نظام پیامی نقل می کنند که طی آن ایشان در واکنش به این طرح نمایندگان گفته اند که از صحبت های من برداشت سطحی شده است. منظور من کل صنعت بود و نه خصوص صنعت خودرو سازی!

گفته می شود افزایش انتقادها از ماجرای کاهش تعرفه واردات خودرو و ورود بی سابقه خودروهای خارجی به کشور از آنجایی آغاز شده است که خبرهایی از گوشه و کنار از دخالت آقا زاده ها و نزدیکان یک مسئول سابق کشوری در واردات خودرو خبر داده و از فعالیت قدرتمند لابی وارد کنندگان در مراکز تصمیم گیر کشور حکایت کرده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.031 seconds.